Kuro-Shiro Academy

Kuro-Shiro Academy

  • Kwiecień 18, 2024, 08:16:50
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane

Aktualności:



 


~Regulamin~
~Opis akademii~
~Rasy~
~Przykładowa kartoteka~

~Ogłoszenia~
~Nieobecności~

Pora roku: Kalendarzowa jesień. Początek września.
Pogoda: Prawie bezchmurne niebo, temperatura oscylująca w granicach 12'C.
Czas: Popołudnie

Autor Wątek: Rasy  (Przeczytany 1126 razy)

Iri

  • Gość
Rasy
« dnia: Sierpień 02, 2014, 00:27:01 »


Upadli:Wyklęte istoty niebiańskie, skazane na wieczne wygnanie za grzechy przodków, tułają się po świecie, poszukując swego miejsca. Stworzenia zrodzone z ciemności i w niej się lubujące, charakteryzują się drapieżnym, nasyconym erotyzmem typem urody. Potrafią wyglądać zupełnie niewinnie, w prawdziwej jednak formie, bardzo często można zauważyć u nich rozłożyste skrzydła, bądź rogi, czy długie, ostre pazury. Żywią się bólem i strachem oraz duszami wszelkich istot. Przyciągają ich wszelkie, negatywne emocje, których nierzadko sami są źródłem. Upadli, to jedna z najstarszych i najbardziej niebezpiecznych ras, spotkanie z jakimkolwiek jej przedstawicielem, może skończyć się źle dla każdego nieostrożnego śmiałka. Istoty te są nieśmiertelne, jednak podatne na wszelkiego rodzaju zranienia, głównie te za pomocą magii, które zadane umiejętnie, są w stanie osłabić ich nawet na dłuższy czas.

Umiejętności:
♣ Latanie – większość upadłych posiada skrzydła, za pomocą których potrafią przemieszczać się z miejsca na miejsce, owa część ciała niekoniecznie jednak musi występować u każdego przedstawiciela tejże rasy;
♣ Hipnoza – wysłańcy piekieł bez większego problemu potrafią zmanipulować istoty słabsze psychicznie i zmusić je do wykonywania wydawanych przez siebie poleceń. Hipnoza jest umiejętnością wrodzoną, jednak niećwiczona, dość szybko zanika, tak więc u poszczególnych przedstawiciel tej rasy, może być ona rozwinięta w różnym stopniu. Niewielu Upadłych zdolnych jest do manipulacji emocjami i wspomnieniami, do której dojść może podczas aktu hipnozy;
♣ Zwiększona siła, wytrzymałość oraz szybkość – główne cechy, sprawiające, że rasa Upadłych od wieków uchodzi za jedną z najpotężniejszych;
♣ Psychokineza – wpływanie na fizyczne otoczenie za pomocą mocy psychicznych, bez fizycznej interwencji. Żaden jednak demon nie może posługiwać się wszystkimi typami psychokinezy, dozwolone są jedynie dwie zdolności na jedną istotę (np.: pirokineza + inokineza, kariokineza  hydrokineza) i podobnie jak w przypadku hipnozy, zdolności te wymagają nieustannych ćwiczeń i udoskonalania.



Istoty niebiańskie:Boscy posłańcy, piękne istoty zrodzone ze światła. Wyglądają jak ludzie, są jednak od nich po stokroć piękniejsi. Ich cechą charakterystyczną są śnieżnobiałe skrzydła, które, podobnie jak rasa Upadłych, są w stanie ukryć przed wzrokiem niegodnych śmiertelników. Istoty te są z reguły łagodne i pokojowo nastawione, nie oznacza to jednak, że nie potrafią walczyć, a od każdej reguły bywają wyjątki. Istoty niebiańskie za popełnienie grzechów śmiertelnych, bądź dopuszczenia się zbyt wielkich zbrodni, mogą zostać wygnane. Odradzają się wtedy jako Upadli i nigdy więcej nie mają możliwości wstąpienia do Szeregów Niebieskich. Stworzenia te są również nieśmiertelne, a ich krew jest wyjątkowo cenna dla wampirów, bowiem daje im znacznie więcej siły aniżeli krew zwyczajnych śmiertelników.

Umiejętności:
♣ Uzdrawianie – anioły są w stanie uleczyć każdą, najgroźniejszą nawet ranę, nie potrafią jednak i nigdy nie powinny nawet próbować – przywracać życia innym stworzeniom;
♣ Latanie – podobnie jak w przypadku Upadłych, to skrzydła umożliwiają im unoszenie się w powietrzu;
♣ Zaklęcia – istoty niebiańskie posiadają spora wiedzę w zakresie magii, dzięki czemu mogą ułatwiać sobie życie codzienne, ale również umacniać bronie, czy rzucać zaklęcia o różnych natężeniach. Powinny być jednak ostrożne posługując się czarną magią, bowiem ta może doprowadzić do ich wiecznego wygnania.



Zmiennokształtni: Istoty wyglądające jak ludzie, przynajmniej w większości przypadków. Niejednokrotnie jednak w swej ludzkiej postaci, wyróżniają ich z tłumu zwierzęce atrybuty, takie jak np.: ogony, zwierzęce uszy, etc. albo posiadający wygląd zwierzęcia. Niektórzy zmiennokształtni potrafią zmienić się w dużego, całego pokrytego futrem potwora, o sylwetce podobnej do ludzkiej. Istoty te mogą odziedziczyć swą zmiennokształtność po rodzicach, bądź zostać nią „zarażonym” poprzez ugryzienie, bądź zadrapanie przez przedstawiciela tejże rasy. Nie wszyscy zmiennokształtni są zwierzołokami, zdarza się także, iż osoba, w której od pokoleń płynie krew zmiennokształtnych, jest w stanie zmienić nawet płeć. Przypadki te są jednak na tyle rzadkie, że uznawane są za mity.
Przedstawiciele tej rasy, znani są ze swego ognistego temperamentu i porywczości, która skłania ich do stawania w ogniu walki, co nie zawsze jest roztropnym posunięciem, bowiem istoty te są śmiertelne, choć bardzo długowieczne i naprawdę ciężko je poważnie zranić.

Umiejętności:
♣ Szybka regeneracja – zmiennokształtni potrafią w dość szybkim tempie wyleczyć się z każdej, zadanej im rany. UWAGA! Im poważniejsza rana, tym proces gojenia się jej trwa dłużej – przez kilka nawet postów. Odcięte kończyny nie odrastają, zaś ran typu: poderżnięcie gardła, przebicie serca, złamanie kręgosłupa, etc – uleczyć się nie da;
♣ Zwierzęca sprawność – istoty te po przemianie przejmują wszelkie zdolności przypisane gatunkowi, w jaki się przeobrażają, tak więc – wyczulony węch, widzenie w ciemnościach, ostre pazury, szybkość, zwinność, latanie (jeśli przemieniają się w ptaki, nie zróbcie mi przypadkiem, by kotołaki latały), etc;
♣ Zmiana – w zwierzę, bądź człowieka o innym wyglądzie. Częste zmiany – wyczerpują, jednak im lepszy w swoim „fachu” zmiennokształtny, tym częściej może zmieniać wygląd. Czas trwania owej przemiany uzależniony jest od siły i wytrzymałości zmiennokształtnego i wydłuża się w miarę jego ćwiczeń;
♣ Szósty zmysł – zmiennokształtni posiadają tzw. Szósty zmysł, który umożliwia im lepszą orientację w terenie i szybkie wyczuwanie wszelkich zagrożeń.
UWAGA! Zmiennokształtni po powrocie do ludzkiej postaci mają na sobie ubrania, które mieli przed przemianą. No chyba że ktoś jest Hulkiem i sam sobie rozedrze ubranie.


Wampiry:Piękne, wyniosłe istoty, które od ludzi wyróżnia jasna, często zbyt blada skóra. Nie błyszczą i nie spalają się na słońcu, choć po dłuższym czasie wystawiania się na promienie słoneczne, wampiry tracą siły i czują się osłabione. Najlepiej więc odnajdują się w półmroku oraz nocą. Przedstawiciele tej rasy poszczycić się mogą ostrymi kłami, służącymi im do pożywiania się… Krwią, oczywiście. W grę wchodzą również różne jej zamienniki, w tym krew zwierzęca, jednak większość przedstawicieli tej rasy, nie potrafi wyrzec się przyjemności pozbawiania innych istot tego życiodajnego płynu. Skóra wampirów jest chłodna w dotyku, a bicia ich serc próżno się doszukiwać. Są prawie nieśmiertelni, zabić ich może jedynie przebicie serca osinowym kołkiem.

Umiejętności:
♣ Telepatia – wampiry potrafią posługiwać się za pomocą przekazywania sobie myśli tak, że są one niesłyszalne dla innych stworzeń, co jest dość niebezpieczną cechą w razie, na przykład, jakiegoś grupowego ataku, co niektórzy potrafią również czytać w myślach przedstawicieli innych, słabszych ras – głównie ludzi;
♣ Nadnaturalna sprawność fizyczna – węch, słuch, wzrok, szybkość, zwinność – wszystko to sprawia, że za wampirami naprawdę bardzo trudno nadążyć;
♣ Szybka regeneracja – podobnie jak w przypadku zmiennokształtnych, wampiry są w stanie bardzo szybko dojść do siebie, jednak w ich przypadku, nawet te śmiertelne rany mogą zostać uleczone. Wszystkie, poza przebiciem serca – co jest dla nich śmiertelne;
♣ Hipnoza – w niewielkim stopniu, wampiry są w stanie zahipnotyzować swą ofiarę, zmuszając ją do posłuszeństwa, co najczęściej wykorzystują w chwilach, gdy chcą się posilić.



Śmiertelnicy:Do Akademii Kuro-Shiro, o dziwo, mogą także uczęszczać przedstawiciele ludzkiej rasy. I takich tutaj nie brakuje, jednak aby stać się uczniem tej niezwykłej szkoły, trzeba wykazywać pewne nadnaturalne zdolności. Ludzie są znacznie bardziej podatni na wpływy silniejszych stworzeń i w większości nie są w stanie w pełni obronić się przed nimi. Każdy człowiek może stać się ofiarą demona, wampira, czy też zmiennokształtnego, w przypadku dwóch ostatnich, może również stać się jednym z nich, jeśli zostanie zainfekowany przez przedstawiciela czystej krwi.

Umiejętności:
♣ Wrażliwość – nie chodzi tu oczywiście o bycie wrażliwym, a jedynie o cechę, która pozwala niektórym ludziom dostrzegać rzeczy niewidoczne dla przeciętnych istot.
UWAGA: Uczniowie powinni posiadać drobne, magiczne zdolności - takie jak, np: porozumiewanie się ze zwierzętami, talent do przewidywania przyszłości, przenoszenie przedmiotów siłą woli, dar do zaklęć, eliksirów, etc - istnieje całkowita dowolność, aczkolwiek należy pamiętać, że wciąż są to ludzie i ich zdolności będą zawsze o wiele słabsze niż u innych istot.



Elfy:Piękne, szczupłe istoty, wyróżniające się smukłością i lekkością. Zamieszkują tereny w pobliżu natury, bo choć nie są od niej zupełnie uzależnione, nie przepadają za zgiełkiem miast i najlepiej czują się w pobliżu przyrody. Uszy elfów zazwyczaj są spiczaste, a ich skóra jasna i nieskazitelna. Przedstawiciele tej rasy z reguły są pokojowo nastawieni do świata, nie zmienia to jednak faktu, że mimo wszystko znajduje się wielu osobników, którzy wolą opowiedzieć się po złej stronie. Elfy są istotami długowiecznymi, nie starzeją się i być może nie umierają śmiercią naturalną, a swoje siły czerpią z przyrody, która działa na nie kojąco.

Umiejętności:
♣ Zielarstwo – każdy szanujący się elf kształci się w tym kierunku. Znajomość ziół, przyrządzanie z nich wywarów i eliksirów już niejednemu uratowało życie. Z pomocą ziół, elfy również mogą tworzyć rozmaite mikstury przyspieszające leczenie, mówienie prawdy, etc;
♣ Łucznictwo – specjalność elfów, którzy tę dziedzinę doprowadzili wręcz do perfekcji;
♣ Bardzo dobrze rozwinięte zmysły – wyostrzony wzrok, słuch, węch, bezszelestne poruszanie się w ciemnościach nie stanowi dla elfów żadnego wyzwania, czasem wydawać się może nawet – iż istoty te unoszą się w powietrzu, bowiem nie zdradza ich nawet najlżejszy szelest;
♣ Piękny głos – wszystkie elfy mogą poszczycić się wyjątkowo pięknym, melodyjnym głosem, co czyni z nich pożądanych uczestników wszelkich imprez.



Wróżki:W większości wróżkami są kobiety, jednak wśród nich znaleźć można pięknych przedstawicieli płci męskiej, wyróżniających się swą androgeniczną budową ciała. Zazwyczaj wróżki wyglądają zupełnie jak ludzie, w każdej jednak chwili są w stanie zmniejszyć się do istoty wielkości głowy dorosłego człowieka. W owej formie posiadają skrzydła, dzięki którym mogą się przemieszczać. Na wróżki należy bardzo uważać, są chytre i przebiegłe i mimo pozornej delikatności, potrafią swoją złośliwością nieźle zaleźć innym za skórę. Ich całe życie to zabawa i przyjemności, mogłoby się wydawać, iż przedstawiciele tej rasy, nie biorą życia zbyt poważnie, co oczywiście nie do końca jest prawdą. Wróżki potrafią odczytać najskrytsze pragnienia innych istot i spełnić je w najbardziej nieoczekiwany i złośliwy sposób. Podobnie jak elfy są długowieczne i najlepiej czują się pośród przyrody.

Umiejętności:
♣ Świetni obserwatorzy – wróżki są bardzo spostrzegawcze, nie sposób przed nimi cokolwiek ukryć. Nie potrafią czytać w myślach, jednak bez żadnego problemu potrafią przejrzeć każde kłamstwo;
♣ Biała magia – zaklęcia ochronne, uzdrawianie… wszystko co kryje się pod tym wyrażeniem. Szanująca się wróżka nie kala się czarną magia, która wśród przedstawicieli tejże rasy jest czymś głęboko pogardzanym;
♣ Hipnoza – umiejętność ta objawia się w dość dziwaczny sposób, a mianowicie – wróżki potrafią zmusić nieszczęśnika do wiecznego tańca ku ich uciesze, dopóty dopóki ich nieświadoma niczego ofiara nie wyzionie ducha. Owa zdolność działa jedynie na ludzi i dość łatwo ją złamać, wystarczy po prostu zabrać tańczącego spod wpływu hipnotycznej muzyki;
♣ Kontrakt z naturą – wróżki są w stanie przyspieszyć, bądź spowolnić wzrost wszystkich roślin, potrafią porozumiewać się ze zwierzętami.



Żywiołaki:W prawdziwej formie są to istoty o bliżej nieokreślonym kształcie, będące ucieleśnieniem danego żywiołu. Dzielą się na podrasy, inaczej elementy, które swobodnie mogą się między sobą krzyżować. Są to: Woda, Ogień, Ziemia, Powietrze, Lód i Elektryczność. Zawyczaj można natknąć się na żywiołaki w formie zbliżonej do ludzkiej, jednak zdarza się, iż posiadają one skrzydła, ogony czy rogi. Ponadto żywioł, którym władają, może znajdować wyraziste odzwierciedlenie w ich wyglądzie - przykładowo, istoty będące ucieleśnieniem ognia miewają często gorącą skórę i rude włosy, zaś te uosabiające powietrze - smukłą i eteryczną budowę ciała.

Umiejętności:
♣ Panowanie nad żywiołem - żywiołak, jako ucieleśnienie swojego żywiołu, jest w stanie nad nim panować i - w przypadku dorosłych osobników - całkowicie nim władać. Dzięki tej mocy może się np. szybko regenerować (jednakże wymagana jest do tego spora ilość wysiłku, powinien także przebywać w warunkach mu sprzyjających, np. żywiołak wody stać w jeziorku, rzeczce albo kałuży), zmieniać się w swój żywioł (żywiołak powietrza jako wiaterek może się szybko przemieszczać) czy na różne sposoby wykorzystywać go w codziennym życiu.
UWAGA! Żywiołaki, ze względu na brak ograniczeń mocy, mogą posiadać TYLKO I WYŁĄCZNIE JEDNĄ MOC DODATKOWĄ.

Koło słabości: pokazuje nam na jakie żywioły dany Żywiołak jest wrażliwy. Dotyczy to nie tylko mocy innych Żywiołaków i istot, ale także sytuacji, które spotykać mogą ich na co dzień - deszcz, mały pożar itp.
Omawiany żywioł → żywioły, na które jest on wrażliwy
Ziemia → Lód, Ogień
Woda → Lód, Elektryczność
Powietrze → Ziemia, Elektryczność
Elektryczność → Ziemia, Ogień
Lód → Powietrze, Ogień
Ogień → Woda, Powietrze

Wyjaśnienie na przykładzie Ziemi:
Ziemia nie ma szans w starciu z Lodem i Ogniem. Jest ona natomiast skuteczna, kiedy staje naprzeciw Powietrza i Elektryczności.



Hybrydy:Hybrydy to istoty powstałe z połączenia dwóch różnych gatunków. Panuje całkowita dowolność w kwestii łączenia ras, to od Was zależy czy w ogóle dana krzyżówka jest możliwa. Każda, powstała w ten sposób hybryda, bierze kilka wrodzonych zdolności zarówno od strony ojca, jak i matki. Ważne, by ich liczba nie przekraczała czterech. Plus oczywiście moce dodatkowe, przynależne do tej konkretnej jednostki, jaką tworzycie.
UWAGA! Nie istnieją hybrydy Żywiołaków!



Pozostałe rasy:Rzadkie rasy – czyli inkuby, sukuby, driady, nimfy, wietrzyce, duchy, banshee, zombie, syreny oraz wszystko inne co przyjdzie Wam na myśl. W ramach tej grupy można utworzyć dowolną postać, która nie jest PS, a przynależy do jednej z rzadszych ras. W związku z tym, należy napomknąć co nieco o jej narodzinach (przynajmniej w paru zdaniach), charakterystyce danej rasy, cechach szczególnych (czyli w wyglądzie, jeśli cechą charakterystyczną danej rasy są skrzydła, rogi, ogony, czy cokolwiek innego) oraz dokładnie rozpisać moce. Jak w pozostałych przypadkach – 3-4 wrodzone zdolności (mowa tu oczywiście tylko o takich drobiazgach jak zwiększona szybkość, wyostrzone zmysł, drobna hipnoza, etc, jak w powyższych już rozpisanych rasach) oraz charakterystyczne dla tej jednej, danej postaci. Ich ilość zależna jest od wieku.
« Ostatnia zmiana: Luty 20, 2015, 16:18:05 wysłana przez Kot z Cheshire »
Zapisane
 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
wolfes imindel pomocniczy ads polskiserverrpg